1402-07-15 12:25
315
0
86797
در نیمه نخست امسال؛

۲۴ هزار پرونده در گلستان مختومه شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریور نزدیک به ۲۴ هزار پرونده در استان گلستان به صلح و سازش مختومه شد.

به گزارش گلستان ما، حیدر آسیابی امروز در حاشیه همایش ملی ستاد صبر کشور در مشهد مقدس اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان شهریور، با تلاش و پادرمیانی اعضای شوراهای حل اختلاف و صلح یاران ستاد صبر، نزدیک به ۲۴ هزار پرونده به صلح و سازش مختومه شد.

وی افزود:  فرصت زندگی دوباره به هشت محکوم به قصاص هم ثمره تلاش های صلح یاران ستاد صبر و اعضای شوراهای حل اختلاف استان با کمک ریش سفیدان و افراد اثرگذار استان در نیمه نخست امسال است.

احمد جعفری رئیس توسعه حل اختلاف استان گلستان هم در حاشیه این همایش از تلاش برای استفاده بیشتر از ظرفیت های مردمی برای سازش در پرونده ها خبر داد و گفت: ریش سفیدان، صلح یاران ، علما و اعضای هیات امنای مساجد از جمله ظرفیت هایی هستند که برای افزایش سازش در پرونده ها از آن بهره می‌بریم.

جعفری افزود:  علاوه بر اعضای شوراهای حل اختلاف، ۳۶۴ صلح یار  در قالب ۴۶ هیئت صلح در کنار دستگاه قضایی برای صلح و سازش در پرونده‌ها تلاش می‌کنند.

دومین همایش ملی ستاد صبر با شعار وحدت، مهرورزی و صلح در مشهد مقدس با همت مرکز توسعه حل اختلاف و با همکاری تولیت آستان قدس رضوی(ع) برگزار شد.

در این همایش از مرکز توسعه حل اختلاف استان گلستان برای کسب  «رتبه اول» در بخش «فرهنگ و رسانه» قدردانی شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.